7 abilități necesare marketerilor în 2016
Piața are nevoie tot mai mult de marketeri care pot face totul de la copywriting la growth hacking. Pentru a rămâne competitiv, dezvoltă-ți aceste abilități de marketing:
1. Copywriting
Abilitatea de a scrie texte (pentru site, SEO, newslettere sau reclame) cu rol de a informa și convinge segmentul țintă să îndeplinească anumite obiective.
2. Creare imagini
Abilitatea de a crea și edita imagini (bannere pentru display, infografice, postări social media, prezentări) folosind programe de grafică pentru imagini care atrag și vând.
3. Analytics
Abilitatea de a extrage și interpreta datele (data mining) din platforme ca Google Analytics pentru concluzii utile în optimizarea site-ului și a profitului.
4. Cunoștințe tehnice
Abilitatea de a edita pagini web (HTML, CSS), de a alege și de a lucra cu CMS-uri și platforme de ecommerce și de a coordona programatori.
5. Social Media
Peste 8 milioane de oameni sunt utilizatorii celei mari mari rețele sociale în România, iar abilitatea de promovare prin rețelele sociale e mai importantă ca niciodată.
6. Marketing automation
Marketing automation reprezintă automatizarea proceselor de marketing. Cele mai cunoscute unelte sunt cele de email management ca MailChimp sau Aweber.
7. Growth hacking
Abilitatea de a aduce rapid produsele angajatorilor în fața unui număr cât mai mare de oameni interesați de ele și găsirea unor modalități de creștere virală.